Forever Young



Entries

About

Stuff

Linkies

FollowDashboard

ibu
Thursday 9 June 2016 ? 0 Atashinchi ?
wahai ibuku, semoga Allah mengampunkan segala dosa-dosamu dan menyatukan kita diakhirat kelak. ibu, tanganmu itu lah tangan yang mencari rezeki halal untuk kami, rezeki yang masuk dalam mulut kami, rezeki yang telah menjadikan kami sihat sempurna hingga ke hari ini. tanganmu itulah yang telah membesarkan kami sehingga menjadi sesempurna ini.  semoga Allah memberi pahala untukmu ibu. ibu, tubuhmu itulah yang memberikan pelukan kasih sayang padaku tidak kira saat aku sedih atau gembira. semoga Allah memberi pahala berlipat ganda untukmu ibu. ibu, perutmu itu lah tempat yang engkau kandungkan aku 9 bulan dan membawa aku kemana-mana sepanjang 9 bulan. semoga Allah memberi ganjaran untukmu ibu kerana sabar dalam mengadungkan aku dan membesarkan aku. ibu, dengan kakimu itulah engkau keluar mencari rezeki untuk kami.berjalan dan berdiri sepanjang hari demi mencari kesenangan utk kami. semata-mata untuk mencari sesuap nasi utk kami. semata-mata tidak mahu kami berlapar. semata-mata ingin kami membesar dengan sempurna dan elok. subhanallah..semoga Allah memberimu kenikmatan hidup di akhirat dan pahala yang berlipat-lipat ganda. terima kasih duhai ibuku, aku bahagia menjadi anakmu dan terlalu bahagia walaupun hanya 13 tahun. dan aku sebagai anakmu, Redha dengan pemergianmu kerana kasih sayang Allah kepadamu ibu. 

Throwback masa kecik dgn arwah ibu hihi


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


/>